Αναγεννημένος ο Σάμπο στην Μπεϊτάρ!


Ο Σλοβάκος άσος που αγωνίζεται στην ισραηλινή ομάδα ως δανεικός από τον ΠΑΟΚ εμφανίστηκε απολύτως ευχαριστημένος από την ως τώρα παρουσία του.


Στα καλύτερά του φαίνεται πως είναι ο Ερικ Σάμπο με τη νέα σελίδα που έχει ανοίξει στην καριέρα του στο Ισραήλ με τη φανέλα της Μπεϊτάρ Ιερουσαλήμ.

Ο Σλοβάκος άσος που αγωνιζεται στην ισραηλινή ομάδα με τη μορφή δανεισμού από τον ΠΑΟΚ εμφανίστηκε απολύτως ευχαριστημένος από την ως τώρα παρουσία του στη νέα του ομάδα.

«Έχω προσαρμοστεί απόλυτα. Νιώθω καλά με τον προπονητή και τους νέους συμπαίκτες μου. Μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Είναι μαζί μου και η οικογένεια μου, οπότε όλα είναι υπέροχα...». είπε ο Σάμπο που μάλιστα επέστρεψε και στην Εθνική Σλοβακίας όπου αγωνίστηκε ως δεξί μπακ στη νίκη επί της Σκωτίας.

«Ο προπονητής μου με είχε προετοιμάσει για το γεγονός, λέγοντάς μου πως πιθανότατα θα αγωνιστώ στο δεξί άκρο της άμυνας. Μου το είπε την προηγούμενη ημέρα στο πρωϊνό, οπότε είχα τον χρόνο να προετοιμαστώ. Προσπάθησα να είμαι σταθερός στα αμυντικά μου καθήκοντα πίσω και να προωθήσω, όσο γινόταν, το παιχνίδι. Όσο για τη συνολική απόδοση της ομάδας, νομίζω πως πήγαμε καλά γιατί παίξαμε ο ένας για τον άλλον», δήλωσε ο Σάμπο.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos