"Ήμουν σίγουρος ότι θα σκοράρω, αλλά τι να πω..."


Ο Γκάρι Ροντρίγκες στάθηκε στους τρεις βαθμούς που πήρε ο ΠΑΟΚ στην Τσεχία, αλλά μίλησε και για τη δική του απίστευτη ευκαιρία που έχασε στο τέλος του αγώνα.


Για τη νίκη και το περίεργο παιχνίδι:«Όπως το είπατε, μια σημαντική νίκη αλλά ένα περίεργο και δύσκολο παιχνίδι. Κρατάμε και είναι το πιο σημαντικό ότι πήραμε τη νίκη».

Για το πρώτο παιχνίδι που δεν έπαιξε ο ΠΑΟΚ τόσο καλά, αλλά πήρε τη νίκη:
«Δεν παίξαμε τόσο καλά όντως. Ήταν ένα περίεργο παιχνίδι. Εμείς πετύχαμε δύο σημαντικά γκολ και πήραμε τη νίκη».

Για τη φάση που έχασε στο τέλος:
«Ήμουν σίγουρος ότι θα σκοράρω, αλλά τι να πω, δεν τα κατάφερα. Είναι αλήθεια ότι αισθάνομαι λίγο απογοητευμένος γιατί δεν έχω σκοράρει σε εύκολες ευκαιρίες. Είναι λογικό να αισθάνομαι έτσι, αλλά ξέρω τον εαυτό μου, ξέρω τι έχω μέσα μου και πιστεύω ότι θα βοηθήσω την ομάδα».

Για το πέναλτι που κέρδισε μετά το βολέ του Γλύκου:
«Όταν είδαμε ότι ο αντίπαλος αμύνεται με έναν παίκτη του είπα να κάνει το βολέ απευθείας σε μένα, γιατί ήμουν πιο γρήγορος. Το έκανε αρκετές φορές και τη μία που χρειάστηκε, πήραμε το πέναλτι».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos