Μπρκιτς: «Χαρούμενος στον ΠΑΟΚ, παίζει πολύ καλά ο Γλύκος»


Ο Σέρβος τερματοφύλακας τόνισε ότι ήξερε ότι έρχεται σε έναν μεγάλο σύλλογο και αναγνώρισε ότι ο Γλύκος έχει δίκαια τα γάντια του «βασικού».

Χαρούμενος για την μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ παρουσιάστηκε σε δηλώσεις του ο Ζέλικο Μπρκιτς.

Ο Σέρβος τερματοφύλακας τόνισε ότι ήξερε ότι έρχεται σε έναν μεγάλο σύλλογο όπως ο ΠΑΟΚ,αναγνώρισε την πολύ καλή δουλειά που κάνει μέχρι τώρα ο Παναγιώτης Γλύκος και περιμένει υπομονετικά την ευκαιρία του για να αγωνιστεί.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μπρκιτς για:

- την επιλογή του να έρθει στον ΠΑΟΚ: «Ο ΠΑΟΚ είναι ένας μεγάλος σύλλογος και αυτό ήταν το πρώτο που είχα στο μυαλό μου. Ήξερα πως έρχομαι σε ένα τέτοιο σύλλογο και αυτό αποτέλεσε μεγάλο κίνητρο για μένα».

- τον ανταγωνισμό στη θέση που αγωνίζεται με τον Παναγιώτη Γλύκο: «Ήρθα λίγο αργά στην περίοδο προετοιμασίας αλλά τώρα είμαι εδώ και δουλεύω καλά. Περιμένω τι θα αποφασίσει ο κύριος Ίβιτς για το αν θα με χρησιμοποιήσει. Ο Παναγιώτης παίζει πολύ καλά μέχρι τώρα, είναι σημαντικό για μένα η ομάδα να έχει αποτελέσματα όποιος και να παίζει. Φυσικά είναι καλύτερα για μένα να παίζω εγώ, αλλά πάνω απ’ όλα είναι η ομάδα».

- το αν βρήκε ότι περίμενε στον ΠΑΟΚ:
«Βρήκα ότι περίμενα στον ΠΑΟΚ. Ήξερα πως έρχομαι σε ένα σημαντικό κλαμπ και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Περιμένω την ευκαιρία μου να παίξω. Ο σύλλογος είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Όλοι μιλούν για τους φίλους του ΠΑΟΚ και το είδα και εγώ, είναι καταπληκτικοί. Πιστεύω πως με την υποστήριξή τους η ομάδα μπορεί να πάρει σπουδαία αποτελέσματα φέτος».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ kostas