Ροντρίγκες: «Θα επανέλθω και θα δείξω ότι είμαι σημαντικός»


Ο μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ στάθηκε στους τρεις βαθμούς, αλλά και για τη δική του απίστευτη ευκαιρία που έχασε στο τέλος του αγώνα.

Απογοητευμένος ήταν ο Γκάρι Ροντρίγκες, ο οποίος δεν μπορούσε να πιστέψει τι ευκαιρία έχασε στο τέλος του αγώνα: «Σπουδαία νίκη. Ήταν ένα περίεργο και δύσκολο παιχνίδι αλλά κρατάμε τους τρεις βαθμούς. Δεν παίξαμε τόσο καλά όσο στα προηγούμενα παιχνίδια. Ο αντίπαλος στην έδρα του δημιούργησε ευκαιρίες, εμείς πετύχαμε δύο γκολ και πήραμε τη νίκη».

Για την ευκαιρία που έχασε στο τέλος: «Ήμουν σίγουρος ότι θα σκοράρω, αλλά τι να πω».

Για τις ευκαιρίες που χάνει στα τελευταία δύο ματς: «Αισθάνομαι λίγο απογοητευμένος γιατί στα δύο τελευταία παιχνίδια δεν έχω σκοράρει σε εύκολες ευκαιρίες. Στο παρελθόν έχω πετύχει δύσκολα γκολ. Ξέρω όμως τον εαυτό μου, ξέρω ότι θα επανέλθω και θα δείξω ότι είμαι σημαντικός».

Για το αν η αντεπίθεση στο πέναλτι που κέρδισε ο ΠΑΟΚ το έχει δουλέψει με τον Γλύκο: «Όταν είδαμε ότι ο αντίπαλος αμύνεται μόνο με ένα παίκτη όταν βγαίνει στην επίθεση είπα στον Γλύκο να μου δίνει την μπάλα αμέσως γιατί ξέρω ότι είμαι γρήγορος. Το κάναμε και σε μία από αυτές τις φάσεις κερδίσαμε το πέναλτι».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos