Γκόμεζ: «Να κρατάμε γνωστό το όνομα του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη»


Δεν υπάρχει παίκτης που να αγαπήθηκε περισσότερο στο βόλεϊ του ΠΑΟΚ. Πάνω σε αυτόν χτίστηκε η πρωταθλήτρια ομάδα του 2015 που τα σάρωσε όλα στο διάβα της.

Κύπελλο και πρωτάθλημα ήρθαν στον Λευκό Πύργο. Το περσινό καλοκαίρι έγιναν… ανεξήγητα πράγματα. Ο ίδιος ήθελε να συνεχίσει, η ομάδα επίσης ήθελε, όμως να που οι δρόμοι τους χώρισαν. Ο Σεπέδα άργησε να μπει στο κλίμα του ευρωπαϊκού βόλεϊ και του καθημερινού ανταγωνισμού. Λιγκ καπ και Κύπελλο χαθήκανε. Ουσιαστικά τα δώρισαν οι ασπρόμαυροι. Ο επίλογος του πρωταθλήματος γράφτηκε με τον Σεπέδα να κάνει εκπληκτικά πράγματα και να… θυμίζει Γκόμεζ ενώ ο φυσικός ηγέτης του ΠΑΟΚ έστω και από μακριά έβλεπε το γεμάτο Παλατάκι και γέμιζε νοσταλγία. Και να που ήρθαν τα πράγματα έτσι και ο μεγάλος ηγέτης των ασπρόμαυρων επέστρεψε. Στην συνέντευξη του στο INPAOK αναφέρεται σε αρκέτα που δεν έχει πει ως τώρα.

-Δεν είσαι άγνωστος στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Ο κόσμος γνωρίζει τι μπορείς να κάνεις μέσα στο παρκέ. Τι όμως σου αρέσει να κάνεις εσύ όταν είσαι εκτός γηπέδου; Εκτός από το να παίζεις βόλεϊ;

«Όταν δεν παίζω βόλεϊ περνάω χρόνο με την οικογένεια μου, με τις κόρες μου και την σύζυγο μου. Αυτό που μου αρέσει πολύ είναι το μαγείρεμα. Αυτό είναι το χόμπι μου. Όταν θέλω να χαλαρώσω μαγειρεύω. Δεν έχω κάποια σπεσιαλιτέ. Μου αρέσει να μαγειρεύω τα πάντα. Νομίζω ότι είμαι καλός μάγειρας. Σε δύσκολες στιγμές στην ζωή μου πηγαίνω στην κουζίνα και ξεκινάω να μαγειρεύω. Το έχω ως μέσο διαφυγής το μαγείρεμα.

– Ποια από τις χώρες που έχεις ζήσει σου αρέσει περισσότερο ως τώρα;

Φυσικά η Ελλάδα. Γνωρίζω την κουλτούρα της χώρας πλέον πολύ καλά και έχω πολλούς φίλους εδώ. Η οικογένεια μου λατρεύει την Ελλαδα. Τις καλύτερες στιγμές στην ζωή της η οικογένεια μου τις έχει περάσει στην Ελλάδα. Για εμάς η Ελλάδα είναι η δεύτερη πατρίδα μας.

-Τι θα κάνεις μετά το τέλος της καριέρας σου και πότε σκέφτεσαι να έρθει αυτή η στιγμή;

Θα τελειώσω την καριέρα μου όταν το σώμα μου δεν θα μπορεί πλέον. Φυσικά επειδή είμαι 34 ετών πλέον αρχίζω να σκέφτομαι τι θα γίνει μετά αλλά ακόμα δεν έχω σκεφτεί κάτι συγκεκριμένο. Έχω διάφορες σκέψεις. Όπως για παράδειγμα κάποιες επιχειρήσεις ή ακόμα και για κάποιες σπουδές στο πανεπιστήμιο.

-Θα γινόσουν προπονητής;

Το έχω σκεφτεί και αυτό. Σε αυτή την ηλικία καταλαβαίνω πολλά πράγματα από το βόλεϊ. Όμως δεν είναι κάτι εύκολο. Τώρα σαν παίκτης όταν τελειώνω την προπόνηση δεν έχω άλλες σκέψεις. Μόνο το πως μπορώ να βελτιωθώ. Όμως ο προπονητής δεν σταματάει ούτε λεπτό να σκέφτεται την δουλειά του. Μετά το τέλος της προπόνησης ή του αγώνα ετοιμάζει το πλάνο για τον επόμενο. Ο προπονητής δεν έχει να σκεφτεί μόνο για έναν παίκτη ή τον εαυτό του αλλά για όλους.
«Η Ελλάδα η δεύτερη πατρίδα μου»

-Ποιος ήταν ο σημαντικότερος λόγος που επέστρεψες στον ΠΑΟΚ;
Η οικογένεια μου το ήθελε πολύ να γυρίσω στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ! Πέρσι στην Τουρκία δεν μέναμε όλη την χρονιά μαζί. Και για μένα το να επιστρέψω στον ΠΑΟΚ ήταν κάτι παραπάνω από ενδιαφέρον. Πριν το νταμπλ το βόλεϊ εδώ δεν υπήρχε! Όταν όμως ξεκινήσαμε να γράφουμε ιστορία όλοι ήθελαν να συνεχίσουμε. Το περσινό καλοκαίρι δεν υπήρξε καλή επικοινωνία και παρεξηγήσεις και έτσι δεν βρήκαμε μία καλή λύση για να ανανεώσω.

Τώρα που μου δόθηκε η ευκαιρία να έρθω ξανά και να συνεχίσω να γράφω ιστορία και να δώσω μάχη για να κατακτήσω ένα ακόμη πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ ήταν πολύ σημαντικό. Όλοι στην ομάδα θέλουμε να μεγαλώσουμε ακόμα περισσότερο τον ΠΑΟΚ. Άλλωστε τι άλλο να θέλει κάποιος; Η πόλη είναι πανέμορφη όλοι με αγαπούν με έχουν αγκαλιάσει πολύ θερμά στον δρόμο με χαιρετούν. Μου αρέσει πολύ το κλίμα εδώ που έχει δημιουργηθεί στην οικογένεια του Δικεφάλου. Είναι επιπλέον κίνητρο ο κόσμος για εμάς.

«Ο ΠΑΟΚ πρέπει να γίνει πιο ώριμος»

-Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Το επόμενο βήμα μας είναι και το πιο δύσκολο. Δηλαδή να κρατήσουμε ότι έχουμε καταφέρει ως τώρα. Είναι το πιο δύσκολο για όλους. Για τους παίκτες, την διοίκηση και τον κόσμο. Κάθε χρόνο θα γίνεται πιο δύσκολα.Το να πούμε πως ο ΠΑΟΚ θα πάρει το πρωτάθλημα ξανά αυτό θα είναι η μεγαλύτερη βλακεία που θα μπορούμε να κάνουμε. Πρέπει να ωριμάσουν όλοι στον ΠΑΟΚ. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος σε όλους. Είμαστε εδώ για να παλέψουμε για τον τίτλο, όμως η σεζόν είναι μεγάλη και δεν παίζουμε μόνοι μας.

Το επόμενο βήμα είναι να καταλάβουμε όλοι στον ΠΑΟΚ πως πρέπει να λειτουργούμε ακόμα πιο ώριμα και επαγγελματικά. Η ομάδα, η διοίκηση και ο κόσμος. Είτε χάνουμε, είτε κερδίζουμε να παραμένουμε δυνατοί και να κρατάμε γνωστό το όνομα του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη. Αυτό είναι το μεγάλο βήμα που πρέπει να κάνουμε.

-Πολλοί φίλαθλοι του βόλεϊ περιμένουν με αγωνία την μονομαχία Αγκάμεζ-Γκόμεζ. Εσείς παίξατε εναντίον πέρσι στην Τουρκία. Είσαστε όμως και φίλοι…

Πράγματι παίξαμε στην Τουρκία. Ένας ματς κέρδισε η δική του ομάδα που ήταν καλύτερη από αυτήν που έπαιζα εγώ και έναν αγώνα κέρδισα εγώ . Οπότε είμαστε 1-1. Περιμένουμε και εμείς με ενδιαφέρον αυτά τα μεγάλα ματς ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό. Ο Αγκάμεζ είναι πραγματικά καλός παίκτης. Είμαστε φίλοι και πρώην συμπαίκτες. Παίξαμε καλά μαζί. Έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Θα κερδίσει όποιος είναι σε καλύτερη κατάσταση εκείνη τη στιγμή και όποιος το θέλει περισσότερο.
«Πρέπει να κάνουμε κάτι για τον Κουρνέτα!»

-Ποια η άποψη σου για τον Κουρνέτα αλλά και τον νέο πασαδόρο της ομάδας τον Βλάντο Πέτκοβιτς;

Ο Κουρνέτας είναι μοναδικός. Αν δεν είναι ο καλύτερος παίκτης τουλάχιστον της τελευταίας εικοσαετίας στην Ελλάδα τότε είναι σίγουρα ένας από τους καλύτερους. Είναι μεγάλη απώλεια για τον ΠΑΟΚ αλλά και για το ελληνικό βόλεϊ. Αυτός ο αθλητής είναι ένας πρωταθλητής. Είναι μεγάλη απώλεια για την ομάδα. Και μαζί είχαμε άριστη συνεργασία τόσο στον Ολυμπιακό όσο και τον ΠΑΟΚ.

Όμως πρέπει να καταλάβουμε πως η αθλητική ζωή κάποτε τελειώνει. Εγώ θέλω να τον δω σε έναν ακόμη αγώνα. Συναντηθήκαμε και του είπα πως είσαι ο Κουρνέτας δεν μπορείς να φύγεις έτσι. Θεωρώ πως είναι καθήκον όλων μας να γίνει ένα αποχαιρετιστήριο παιχνίδι για αυτόν. Ένα μεγάλο πάρτι στο γήπεδο προς τιμήν του. Το αξίζει.

Όσο για τον νέο πασαδόρο μας είναι ένας πραγματικά πολύ καλός παίκτης και ένας άνθρωπος με δυνατό χαρακτήρα. Δουλεύει σκληρά για να δεθεί με όλη την ομάδα. Φυσικά την δεδομένη στιγμή είναι δύσκολα για όλους μας καθώς λείπουν πολλοί παίκτες με την εθνική αλλά πιστεύω ότι με τον χρόνο θα δουλέψουμε και θα καταφέρουμε να βρούμε το δέσιμο και την ομοιογένεια που θέλουμε.

Θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο του ΠΑΟΚ;

Θέλω να τους πως ότι είμαι πραγματικά χαρούμενος που είμαι πάλι εδώ. Τους ζητώ να βοηθούν την ομάδα να βρίσκονται συνέχεια δίπλα της. Περιμένω πως και πως να ζήσω ξανά ένα γεμάτο Παλατάκι.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ kostas