Τιάμ: «Ο κόσμος του ΠΑΟΚ με έφερε στην Τούμπα» (vid)


Ο Μάμε Τιάμ μίλησε για τη νέα πρόκληση της καριέρας του, λίγο μετά την ολοκλήρωση του δανεισμού του στον ΠΑΟΚ από τη Γιουβέντους. Τι ξέρει και τι θέλει να πετύχει με την ασπρόμαυρη φανέλα.

Ο Σενεγαλέζος επιθετικός δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του και στάθηκε στον καθοριστικό ρόλο, που έπαιξαν οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, μέσω μηνυμάτων στο Facebook και στο Instagram, στο να αποφασίσει και να επιλέξει την ομάδα της Θεσσαλονίκης ως τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, θέλω να κάνω το καλύτερο για την ομάδα. Η μεταγραφή έγινε πολύ γρήγορα. Εμαθα για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ, αλλά έπρεπε πρώτα να συμφωνήσει με τη Γιουβέντους. Είμαι πολύ ικανοποιημένος που επέλεξα τον ΠΑΟΚ αν και υπήρχαν και άλλες ομάδες, που ενδιαφέρονταν για μένα, εγώ ήθελα να έρθω στον ΠΑΟΚ γιατί άκουσα τα καλύτερα για τους φιλάθλους, την ομάδα και θέλω να προσφέρω», υποστήριξε ο Σενεγαλέζος (πρώτος στην ιστορία του Δικεφάλου) και πρόσθεσε αναφερόμενος στα ποδοσφαιρικά στοιχεία του:

«Μου αρέσει να παίζω στην επίθεση, είτε δεξιά, είτε αριστερά, είτε στο κέντρο, σημασία έχει να επιτίθομαι και να είμαι κοντά στην αντίπαλη εστία».

Όσο για το μήνυμα του προς τους φίλους της νέας του ομάδας:

«Πολλοί μου έχουν στείλει μηνύματα και χαίρομαι πολύ για αυτό. Με παρότρυναν να έρθω και θέλω να κάνω το καλύτερο για την ομάδα. Ελπίζω όλοι να είμαστε ικανοποιημένοι στο τέλος της χρονιάς».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos