«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ»


O Ολλανδός μεσοεπιθετικός τόνισε σε δηλώσεις του, ότι ακόμα δεν είναι στο 100% και πως θα φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο στην κατάλληλη στιγμή.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Nova:

Για το φιλικό με τη Βέροια και το δικό του γκολ:
«Δεν ήταν ένα ζητούμενο μόνο για τον προπονητή το φιλικό με τη Βέροια, είχε να κάνει και με εμάς, που δεν είχαμε μεγάλο χρόνο συμμετοχής. Μετά το πρώτο 20λεπτο που ήμασταν κάπως μπερδεμένοι, δείξαμε κάτι καλό, όμορφο κάτι τουλάχιστον ελκυστικό».

Για το αν είναι στο 100%:
«Όχι ακόμα δεν είμαι στο 100%. Νομίζω ότι με την έναρξη του πρωταθλήματος θα μπορώ να είμαι 100% έτοιμος. Αγώνα με τον αγώνα, αν έχω την ευκαιρία να αγωνίζομαι, μπαίνω σταδιακά στο κομμάτι της οικογένειας του ΠΑΟΚ. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, προσπαθώ για την προσαρμογή μου και την κατάλληλη στιγμή θα είμαι έτοιμος».

Για τον αποκλεισμό από τον Αγιαξ και τη συνέχεια:
«Αυτό που έγινε με τον Αγιαξ είναι καλύτερο να το αφήσουμε στο παρελθόν. Έχουμε μπροστά μας άλλες υποχρεώσεις. Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι μια διδακτική εμπειρία για εμάς. Συγκεντρωνόμαστε στους αγώνες του Γιουροπα Λιγκ και έπειτα στο πρωτάθλημα. Θέλουμε να κάνουμε ένα καλό και δυνατό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, να δείξουμε σε όλους τι μπορεί να κάνει αυτή η ομάδα και έχω ένα προαίσθημα ότι όλα θα πάνε καλά».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown