Ίβιτς: «Υπολογίζω στον Πέλκα και θα τον χρειαστώ»

Διαβάστε όσα δήλωσε μετά τον αγώνα με την Ντιναμό Τιφλίδας ο τεχνικός του ΠΑΟΚ για κλήρωση, Πέλκα και Άγιαξ.

Ο Βλάνταν Ίβιτς  επισήμανε ότι ο ΠΑΟΚ έχει στόχο να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται και μίλησε και για το τι συμβαίνει με τον Δημήτρη Πέλκα…

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Ίβιτς :

Για το αν είναι ευχαριστημένος : “Είμαι ευχαριστημένος. Είχαμε τον έλεγχο του αγώνα από την αρχή. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι. Υπάρχουν κάποιες περίοδοι που ο ρυθμός πέφτει, αλλά είναι φυσιολογικό, ειδικά όταν έχεις ένα σκορ πρόκρισης. Μιλάμε για μία ομάδα, που έπαιξε προκριματικά Τσάμπιονς Λιγκ, κάναμε δύο νίκες, περάσαμε, είμαι ευχαριστημένος”.

Για το αν υπάρχει κάποιο κέρδος : “Έπαιξαν κάποια παιδιά, που δεν είχαν συμμετοχές, κάποιοι έπαιξαν 90λεπτο. Σιγά σιγά μπαίνουν στο ρυθμό, σίγουρα μας λείπουν τα επίσημα παιχνίδια. Είμαι αισιόδοξος, πιστεύω ότι τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα”.

Για τις δηλώσεις Γιάραμπεκ, ότι ο Άγιαξ απέκλεισε άδικα τον ΠΑΟΚ: “Μην ξεχνάμε ότι έχουμε πολλούς καινούριους παίκτες και δεν είναι εύκολο να δημιουργήσεις κάτι άμεσα. Είμαι ευχαριστημένος από τα παιχνίδια με τον Άγιαξ, είχαμε περισσότερες ευκαιρίες, αν δεν μπαίνει η μπάλα μέσα, δεν μπορείς να κερδίσεις. Και δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος. Οκ, συνεχίζουμε. Είμαστε στο Γιουρόπα Λιγκ, ήταν ο δεύτερος στόχος μας, έχουμε άλλα έξι παιχνίδια στην Ευρώπη”.

Για το προτιμά στην αυριανή κλήρωση : “Θέλουμε να κληρωθούμε με ομάδες, που θα έχουμε πιθανότητες να προκριθούμε. Θέλουμε να περάσουμε. Υπάρχουν και πολύ μεγάλες ομάδες, αν μπορούμε να τις αποφύγουμε, θα είναι καλό. Μ’ όποιον και να πέσουμε, θα δώσουμε μάχη για να συνεχίσουμε στο Γιουρόπα Λιγκ, να προκριθούμε. Όλοι ζουν για ευρωπαϊκά παιχνίδια, κι όταν θα έρθει η ώρα, οι παίκτες θα είναι και σε καλύτερη κατάσταση”.

Για το ότι δεν ήταν αποστολή ο Πέλκας : “Δεν έχει αλλάξει ο ρόλος του. Δουλεύει καθημερινά, είμαι ευχαριστημένος από τη δουλειά του. Και στα τέσσερα παιχνίδια, παίξαμε με τρία χαφ χωρίς δεκάρι. Διάλεξα άλλον μεσοεπιθετικό για να έχω στον πάγκο. Τον Πέλκα τον υπολογίζω και θα τον χρειαστώ. Είμαι ευχαριστημένος από την συμπεριφορά του και τον τρόπο, που δουλεύει. Να είναι σίγουρος ότι θα παίξει”.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown