Ροντρίγκες: «Δεν έχω να αποδείξω κάτι στους Ολλανδούς»

O άσος του ΠΑΟΚ από το Πράσινο Ακρωτήρι μίλησε σε ολλανδικό μέσο για την αποψινή μεγάλη ρεβάνς με τον «Αίαντα».

Δηλώσεις του Γκάρι Ροντρίγκες φιλοξενούνται σε ολλανδικά μέσα ενημέρωσης, στις οποίες ο άσος του ΠΑΟΚ αναφέρεται στη μεγάλη ρεβάνς της Τετάρτης (03/08) απέναντι στον Άγιαξ.

Αρχικά ο ποδοσφαιριστής από το Πράσινο Ακρωτήρι αναφέρθηκε στην ατμόσφαιρα που θα επικρατεί με δεδομένο το sold out: «Θα είναι ένα ωραίο παιχνίδι. Το ματς είναι sold out και η ατμόσφαιρα θα είναι μοναδική. Ο θόρυβος έρχεται από κάθε μέρος του γηπέδου, με πολύ ένταση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γκάρι Ροντρίγκες, ο οποίος στη συνέχεια των δηλώσεών του δίστασε να χρίσει κάποια ομάδα φαβορί για την πρόκριση.

«Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη. Είναι στο χέρι μας, βασίζεται στο πλάνο μας. Μπορούμε στο σπίτι μας να ολοκληρώσουμε με επιτυχία το έργο μας. Στην Ολλανδία ήμασταν καλοί, δεν αφήσαμε χώρους ανοιχτούς και φύγαμε με ένα καλό αποτέλεσμα. Αυτό ήταν και το σχέδιο μας. Πιστεύω πως στο γήπεδο μας τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, θα κρατήσουμε περισσότερο τη μπάλα».

Για το γεγονός πως η μοίρα τον φέρνει σε ένα τόσο κρίσιμο παιχνίδι αντιμέτωπο με μια ομάδα της χώρας στην οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε, ο Γκάρι Ροντρίγκες δήλωσε: «Έχει λίγο πλάκα που παίζω απέναντι στον Άγιαξ αλλά πλέον η καριέρα μου έχει μια άλλη ποδοσφαιρική ιστορία. Είμαι σε ένα καλό επίπεδο και ξέρω ποιες είναι οι δυνατότητες μου. Δεν έχω να αποδείξω κάτι στους Ολλανδούς».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown