Mακ: «Ο ΠΑΟΚ μου έδωσε τα πάντα!»

Ο Σλοβάκος επιθετικός θέλησε με ένα μήνυμα στα ελληνικά να ευχαριστήσει τον «Δικέφαλο» για όσα του πρόσφερε αυτά τα δύο χρόνια

Ο Ρόμπερτ Μακ ανακοινώθηκε από τη Ζενίτ και με μήνυμά του στο instagram θέλησε να ευχαριστήσει τον ΠΑΟΚ για όσα του πρόσφερε αυτά τα δύο χρόνια που αγωνίστηκε με τη φανέλα του συλλόγου.

Ο Σλοβάκος τόνισε πως ήταν η καλύτερη περίοδος της ζωής του, με την ανάρτηση να είναι και στα ελληνικά.

Αναλυτικά τα όσα έγραψε ο Ρόμπερτ Μακ:

«Μετά από δύο υπέροχα χρόνια ήρθε η στιγμή να πούμε αντίο. Ήταν η καλύτερη περίοδος της ζωής μου. Ο ΠΑΟΚ μου έδωσε τα πάντα και νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τον κ. Σαββίδη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Αγαπά πάρα πολύ την ομάδα και του αξίζει ό,τι καλύτερο. Θέλω, επίσης, να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλο το επιτελείο ανθρώπων με τους οποίους συνεργάστηκα στον ΠΑΟΚ και φυσικά τον υπέροχο κόσμο που από την πρώτη στιγμή μου έδειξε την αγάπη του. Εγώ και η οικογένειά μου ήμασταν χαρούμενοι στη Θεσσαλονίκη και αφήνουμε πίσω πολλούς φίλους. Εύχομαι η προσπάθεια που κάνει ο σύλλογος εντός κι εκτός γηπέδων να τον οδηγήσει».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown