Κάνιας: «Συμφώνησα με τον ΠΑΟΚ, θέλω να παίξω στο Champions League»

Ο Ισπανός αμυντικός μέσος της Εσπανιόλ ξεκαθάρισε ότι θέλει να συνεχίσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ για να αγωνιστεί στο Champions League.

Ο Χοσέ Κάνιας φέρεται να είναι πολύ κοντά στο να υπογράψει στον ΠΑΟΚ και μίλησε για το ενδεχόμενο να φορέσει την ασπρόμαυρη φανέλα, τονίζοντας ότι επιθυμεί να έρθει και να αγωνιστεί στο Champions League.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Χοσέ Κάνιας στο sdna.gr:

«Έχω συμφωνήσει προφορικά με τον ΠΑΟΚ, αλλά ακόμα δεν έχω υπογράψει τίποτα. Περιμένω τις διαπραγματεύσεις μεταξύ της Εσπανιόλ και του ΠΑΟΚ για να προχωρήσει η μεταγραφή. Έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο και αυτό που περιμένω είναι να μείνω ελεύθερος για να ολοκληρώσω τη μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ. Θέλω να προχωρήσει αυτή η μεταγραφή. Το ενδεχόμενο να αγωνιστώ στο Champions League με τον ΠΑΟΚ μου αρέσει πολύ, καθώς και να δοκιμάσω σε έναν σύλλογο εκτός Ισπανίας. Τελευταία μιλάω αρκετά με τον Κρέσπο, με τον οποίο γνωριζόμαστε πολύ καλά, και ήδη μου έχει μιλήσει για τον ΠΑΟΚ».

Πηγή: sdna.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown