Ιβιτς: «Εχω πίστη στα παιδιά, μπορούμε την πρόκριση»

Ο Αγιαξ βρίσκεται στον δρόμο του ΠΑΟΚ για τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ και ο Βλάνταν Ιβιτς σχολίασε στο metrosport.gr το αποτέλεσμα της κλήρωσης

«Να είμαι ειλικρινής περίμενα τον Αγιαξ. Όταν μιλούσαμε μεταξύ μας εδώ, είχα αυτή την αίσθηση. Εχουμε παίξει ξανά με αυτή την ομάδα, είναι τεράστια, μεγάλη ιστορία στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, τέσσερις φορές πρωταθλήτρια Ευρώπης και όλα αυτά μας δίνουν κίνητρο για να προετοιμαστούμε και να παλέψουμε για την πρόκριση» και συνέχισε: «ηδη έχουμε δει παιχνίδια της. Γνωρίζαμε ότι έδινε φιλικά παιχνίδια και οι συνεργάτες μου τα έχουν δει όπως και τα επόμενα. Μπορεί να πάω και εγώ να δω παιχνίδι. Οι πρώτες εντυπώσεις δεν είναι ολοκληρωμένες γιατί και αυτή η ομάδα κάνει προετοιμασία όπως και εμείς. Έτσι στο παιχνίδι θα παρουσιαστούν πιο έτοιμοι. Οσο προχωράει η προετοιμασία και πλησιάζει το παιχνίδι θα έχουμε φρεσκάδα για να είμαστε έτοιμοι».

Για την νοοτροπία που πρέπει να έχει ο ΠΑΟΚ: «Είναι τα πρώτα παιχνίδια πάρα πολύ σημαντικά για όλο το σύλλογο. Οι παίκτες πρέπει να έχουν πίστη ότι θα προκριθούν. Να συνεχίσουμε να έχουμε πειθαρχία. Φυσικά παίζει μπάλα και ο αντίπαλος αλλά εγώ πιστεύω στους παίκτες μου και θα δουλέψουμε σκληρά και θα βελτιώσουμε τα λαθη μας για να είμαστε έτοιμοι».

Για το τι θυμάται όταν έπαιζε ως παίκτης απέναντι στον Αγιαξ: «Εχω μια πικρία γιατί παίξαμε καλά, δεν χάσαμε αλλά δεν πήραμε την πρόκριση. Τότε είχε σπουδαίους παίκτες με μεγάλη ποιότητα. Εκείνη τη χρονιά είχαμε πίστη ότι θα μπορούσαμε να περάσουμε. Την ίδια πίστη θέλω από τους παίκτες μου και με τη δουλειά μπορούμε να είμαστε καλοί».

Για το ότι το πρώτο ματς είναι στην Ολλανδία: «Είναι δυο παιχνίδια, δεν με πειράζει αυτό, μπορεί να μας βγει και σε καλό». Για το αν μπορούν να παίξουν οι νεοαποκτηθέντες: «Ο Κάνιας είναι μαχητής αλλά δύσκολα να προλάβει τον πρώτο αγώνα όπως έδειξαν τα εργομετρικά. Και τα άλλα παδιά δίνουν τη μάχη τους, έχουμε άλλες δέκα μέρες»

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown