Τζαβέλλας: «Θέλω να είμαι εδώ στους τίτλους του ΠΑΟΚ»

Ο διεθνής αμυντικός, ένα από τα αμφιλεγόμενα πρόσωπα της ομάδας, μιλά ανοικτά χωρίς ενδοιασμούς και διπλωματία στις απαντήσεις.

Μπήκε στην 4η χρονιά του συμβολαίου του. Ξεκαθαρίζει ότι στην παρούσα φάση είναι αφοσιωμένος στην ομάδα και βάζει προτεραιότητα το ποδόσφαιρο και όχι τα χρήματα. Ο Γιώργος Τζαβέλλας, ένα από τα αμφιλεγόμενα πρόσωπα της ομάδας, μιλά ανοικτά χωρίς ενδοιασμούς και διπλωματία στις απαντήσεις.

- Να αρχίσουμε από τα πιο πρόσφατα. Βρέθηκε εδώ στην Ολλανδία ο ατζέντης σου. Για να φέρει πρόταση; Να συμφωνήσεις για ανανέωση; Τι συμβαίνει;

«Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι έχω ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο με την ομάδα και είμαι αφοσιωμένος. Αν υπάρξει πρόταση από τον ΠΑΟΚ για την ανανέωση θα σας την κάνω γνωστή όπως και αν υπάρχει πρόταση από ομάδα του εξωτερικού».

- Δηλαδή δεν υπήρξε πρόταση από ομάδα;

«Τις τελευταίες μέρες ο μάνατζερ μου δέχθηκε τηλέφωνα από ομάδες που πρόσφεραν καλά χρήματα αλλά δεν μπήκα καν στη διαδικασία να ενημερώσω τον ΠΑΟΚ. Πολύ απλά διότι είμαι σε ηλικία που νιώθω ακόμη ότι έχω να προσφέρω. Εχω στόχους και στον ΠΑΟΚ ακόμη δεν έχω πετύχει αυτά που θέλω. Δεν μιλάω με κλισέ λόγια, θέλω τίτλους. Νιώθω ότι ο ΠΑΟΚ στο άμεσο μέλλον θα διεκδικήσει πολλά πράγματα και θέλω να είμαι εδώ».

- Πως κύλησε η χρονιά για σένα;

«Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι η ψυχή μου γέλασε φέτος στον ΠΑΟΚ και αναφέρομαι στο πώς νιώθω εγώ. Μετά από μια δύσκολη σεζόν, έχοντας περάσει και ακούσει πολλά, τα άφησα στην  άκρη, αφοσιώθηκα στη δουλειά και αυτό μου το έμαθε ο ΠΑΟΚ. Σε αυτά τα δυο χρόνια στην ομάδα μπορώ να πω ότι είδα και έζησα τα πάντα και βίωσα ακραία και διαφορετικά συναισθήματα. Πλέον όμως είμαι καλά».

«Το ρίσκο με τους προηγούμενους ήταν μεγαλύτερο»

Ο Τζαβέλλας γνωρίζει καλά τον Ιβιτς αφού πέρσι είχε κάνει προπονήσεις με την Κ20 όταν υπήρχε η κόντρα με τον Αναστασιάδη. Σχολιάζοντας τον Βλάνταν είναι ξεκάθαρος: «Η επιλογή του Ιβιτς στον πάγκο είναι μικρότερο ρίσκο από εκείνο που πήραν στην ομάδα συνεργαζόμενοι με τους προηγούμενους προπονητές! Γνωρίζει στον απόλυτο βαθμό την ομάδα και έχει αποδείξει ότι δεν υστερεί στο παραμικρό σε σχέση με άλλους προπονητές.

Η αισιοδοξία μου για το ότι ο ΠΑΟΚ φέτος θα είναι καλύτερος έχει να κάνει με το ότι για πρώτη φορά από τότε που είμαι στην ομάδα συνεχίζουμε με τον ίδιο προπονητή που τελειώσαμε την περασμένη σεζόν. Δεν άλλαξε ο προπονητής, ξέρει ποιους παίκτες θέλει να κρατήσει και που χρειάζεται ενίσχυση η ομάδα. Δουλεύουμε με ηρεμία και υπάρχουν δυο και επιπλέον παίκτες σε κάθε θέση».


«Το light και η ηρεμία δεν είναι πάντα καλά»

Ο Τζαβέλλας είναι κόκκινο πανί για κάποιους φίλους του ΠΑΟΚ αλλά πολύ περισσότερο για τους αντιπάλους. Ο ίδιος δείχνει να το διαχειρίζεται πλέον σωστά: «Η αλήθεια είναι ότι δεν το επιζητώ, ούτε θέλω να γίνεται. Ευτυχώς υπάρχουν γήπεδα που δεν με βρίζουν. Εγώ προσπαθώ να είμαι ήρεμος και αν θέλετε ίσως με βοηθά αυτό το σκηνικό, δηλαδή να με αποδοκιμάζουν συνεχώς στα γήπεδα».

- Η αμφισβήτηση όμως από  οπαδούς της ίδιας της ομάδας σου;

«Προσωπικά το έχω ξεπεράσει πλέον, αλλά νομίζω ότι η ομάδα και ειδικά οι παίκτες χρειάζεται να νιώσουν την αγάπη του κόσμου αλλά και γενικότερα της πόλης. Να αλλάξουμε νοοτροπία. Είμαι σίγουρος ότι υπήρξαν και υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούν να αντέξουν όλο αυτό και δεν μπορούν να  βγάλουν τον καλό τους εαυτό όπως θα ήθελαν στον αγωνιστικό χώρο.  Πρέπει να αγαπήσουμε την ομάδα».

- Θεωρείς ότι και εσύ δεν έκανες καλή διαχείριση του έντονου χαρακτήρα σου;

«Θα είμαι ειλικρινής. Στον πρώτο χρόνο μου ξέφυγα και δεν έκανα διαχείριση. Πιθανώς γιατί έτσι πίστευα ότι βοηθώ την ομάδα και έκανα παραπάνω πράγματα από αυτά που έπρεπε να κάνω. Σήμερα θα σας πω ότι έχω βελτιωθεί. Αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι η ομάδα δεν πρέπει να είναι light. Δεν θέλω να δικαιολογηθώ αλλά πολλές φορές δεν είναι καλό να είσαι ήρεμος και light γιατί μπορεί να σε κατηγορήσουν για αδιαφορία. Επαναλαμβάνω δεν πρέπει να βγάζεις οπαδιλίκι, πρέπει να το διαχειρίζεσαι σωστά για το καλό της ομάδας.  Οσο μεγαλώνω νιώθω και διαφορετικά.
Εχω ηρεμήσει και  πιστεύω ότι αυτές οι χρονιές ήταν μεγάλο μάθημα για μένα. Προσπάθησα σωστά να διαχειριστώ αυτές τις χρονιές και θέλω να είμαι υγιής και να δουλεύω στο γήπεδο».

- Την ατμόσφαιρα στην ομάδα πώς τη  βλέπεις φέτος;

«Στον ΠΑΟΚ επικρατεί υγεία και είμαι σίγουρος ότι τις διακυμάνσεις που ζήσαμε πέρσι δε θα τις δείτε φέτος. Μακάρι να καταφέρουμε να κατακτήσουμε τρόπαιο αλλά το σίγουρο είναι ότι αυτός ο ΠΑΟΚ δύσκολα θα χάνει».

- Τι σε έχει εντυπωσιάσει περισσότερο στην ομάδα από τις αλλαγές που έχουν γίνει;

«Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οι αλλαγές στην οργάνωση της ομάδας. Από τον τρόπο της αποκατάστασης, τη δουλειά στους φυσικοθεραπευτές, στους γυμναστές, σε όλο τον οργανισμό».

- Ο ανταγωνισμός σε αγχώνει; Χρειάζεται και άλλο στόπερ ο ΠΑΟΚ;

«Δεν έχω προσωπικά άγχος. Πολύ απλά διότι δουλεύω καθημερινά στις προπονήσεις και δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και φυσικά αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Ο προπονητής θα κρίνει ποιος θα παίξει. Εμείς είμαστε πέντε άτομα σε αυτή τη θέση. Τον Στέλιο τον ξέρετε, πιστεύω ότι Πούγγουρας και Χατζηισαΐας στο μέλλον θα δώσουν πολλά σε αυτή την ομάδα ενώ σε ότι αφορά τον Κρέσπο δεν είναι δυνατόν να τον κρίνεις από ένα ματς. Θυμάμαι και  εγώ ότι άργησα να προσαρμοστώ όταν πήγα στο εξωτερικό. Ξεκαθαρίζω ότι μακάρι να έρθουν και άλλοι παίκτες σε κάθε θέση. Αλλά  και τώρα αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η ομάδα να γίνει ένα καλό σύνολο και να διεκδικήσει ότι της αναλογεί».

«Ένα level πιο πάνω ο ΠΑΟΚ»

Ο Τζαβέλλας πλέον γνωρίζει πράγματα και καταστάσεις στην ομάδα και μπορεί να εντοπίσει τις διαφορές σε σχέση με πέρσι στο ρόστερ:  «Δεν θέλω να σχολιάσω τις μεταγραφές αλλά  να εστιάσω στην απίστευτη οργάνωση. Ο ΠΑΟΚ πλέον έχει ανέβει και άλλο level και αυτό είναι σημαντικό. Από εκεί και πέρα υπάρχει ανταγωνισμός στην ομάδα και αυτό είναι θετικό γιατί ο προπονητής θα επιλέξει τους καλύτερους. Όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός επαναπαύεσαι και μένεις στάσιμος. Από κάθε άποψη λοιπόν το ότι το ρόστερ γεμίζει είναι καλό και σε ατομικό επίπεδο αλλά και για την ομάδα. Στην παρούσα φάση δεν μπορούμε να μιλάμε για στόχο και αυτό έχει να κάνει με το ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η μεταγραφική περίοδος ενώ δεν γνωρίζουμε και σε ποια διοργάνωση τελικώς θα αγωνιστούμε. Μπορεί να παίξουμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ ή του Γιουρόπα και θα πρέπει να διαχειριστούμε την κατάσταση σε όλες τις εγχώριες διοργανώσεις αλλά και τις ευρωπαϊκές».

«Αλλη νοοτροπία»

Η ήττα από την Στεάουα έφερε τον πανικό σε κάποιους και την αμφισβήτηση προς την ομάδα. Γνώριμο το σκηνικό για τον Τζαβέλλα: «Φυσικά και πρέπει να μας προβληματίσει ότι σε λίγα λεπτά δεχθήκαμε τρία γκολ και πρέπει να μαθαίνουμε να διαχειριζόμαστε καταστάσεις κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και σε αυτό το φιλικό έπαιζαν παίκτες για πρώτη φορά μαζί, ήταν εντελώς μια διαφορετική ομάδα. Άλλωστε και ο προπονητής μας είχε πει ότι θα είναι πολύ δύσκολο το παιχνίδι.  Η ομάδα πρέπει να έχει ηρεμία και φυσικά δεν είναι δυνατόν μετά από μια ήττα σε φιλικό παιχνίδι να λέμε ότι όλα δεν είναι καλά. Όπως το  ίδιο είπα και μετά τη νίκη επί της Κλαμπ Μπριζ , ότι όλα δεν είναι τέλεια.  Όπως κερδίσαμε μια καλή ομάδα που ίσως σε επίσημο παιχνίδι να χάναμε, έτσι χάσαμε από μια εξίσου καλή ομάδα. Αλλά μετά από μια ήττα σε φιλικό δεν μπορείς να τα ισοπεδώνεις όλα και να λες ότι αν η ομάδα δεν ενισχυθεί δεν μπορεί να προχωρήσει. Χρειάζεται άλλη νοοτροπία στην πόλη».

«Να βρουν έτοιμο τον ΠΑΟΚ οι αλλαγές»

 Ο ΠΑΟΚ τερμάτισε πέρσι πολύ μακριά από την κορυφή. Πολλοί θεωρούν ότι σε αυτό έπαιξε ρόλο και η σαπίλα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο Τζαβέλλας θεωρεί ότι τα πάντα θα αλλάξουν:  «Μπορείς να το προσεγγίσεις από δυο πλευρές. Πρώτα σε ότι αφορά όλα αυτά που συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο και είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα αλλάξουν. Επομένως ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να είναι έτοιμος για αυτές τις αλλαγές. Πηγαίνουμε λοιπόν ολοταχώς στο να αλλάξει η κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο και εμείς αγωνιστικά θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι σε αυτό και να κοιτάξουμε τι δεν κάναμε καλά το προηγούμενο διάστημα
ώστε να  μην υπάρχει γκρίνια που είχαμε και ήταν δικαιολογημένη».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown