Βαρέλα: «Να κερδίσω τρόπαια με τον ΠΑΟΚ»

Μεγάλη συνέντευξη του 28χρονου αμυντικού φιλοξενεί η επίσημη ιστοσελίδα της Στεάουα Βουκουρεστίου, με τον ίδιο να αποκαλύπτει τις φιλοδοξίες του.

Μεγάλη συνέντευξη του Φερνάντο Βαρέλα φιλοξενεί η επίσημη ιστοσελίδα της Στεάουα Βουκουρεστίου, με τον ίδιο να αποκαλύπτει τις φιλοδοξίες του με τον ΠΑΟΚ.

Αρχικά, ο 28χρονος κεντρικός αμυντικός έκανε μια σύντομη αναδρομή της τριετίας του στην ομάδα του Βουκουρεστίου.

«Ηταν όνειρο τα τελευταία τρία χρόνια που φόρεσα τη φανέλα της Στεάουα. Οι πρώτοι έξι μήνες ήταν πολύ δύσκολοι για μένα, δέχθηκα μεγάλη κριτική και κάποιοι έλεγαν πως δεν κάνω για τη Στεάουα, αλλά αυτοί που με έφεραν στην ομάδα μου έδωσαν αυτοπεπείθηση και έγινα ένας παίκτης - κλειδί, κέρδισα πέντε τρόπαια και σκόραρα 12 γκολ. Ηταν μεγάλη τιμή που φόρεσα τη φανέλα της Στεάουα που με βοήθησε να ανεβάσω το επίπεδό μου».

Στη συνέχεια ρωτήθηκε για τις φιλοδοξίες που έχει με τον ΠΑΟΚ: «Έχω υψηλές προσδοκίες, αλλά πρώτα πρέπει να επανέλθω όσο γίνεται πιο γρήγορα, μετά τον τραυματισμό μου στην προετοιμασία της Ολλανδίας. Μετά από αυτό, ελπίζω να παίξω καλά, να έχω καλή απόδοση με τον ΠΑΟΚ και να κερδίσω τρόπαια».

Για το ποια ήταν η καλύτερη στιγμή του στη Στεάουα: «Η κατάκτηση του πρώτου πρωταθλήματος μετά τη νίκη επί της Cluj University»

Για το ότι ήταν ο πρώτος ξένος στην ιστορία του συλλόγου που φόρεσε το περιβραχιόνιο του αρχηγού: «Ήταν μεγάλη ευχαρίστηση και περηφάνια να φοράω το περιβραχιόνιο του αρχηγού της Στεάουα. Ειλικρινά, δεν περίμενα ποτέ να γίνει αυτό και να νιώσω αυτή την τιμή, ειδικά από τη στιγμή που ήμουν μόνο δύο χρόνια στην ομάδα. Γι΄ αυτό, πρέπει να ευχαριστήσω τους Γκάλκα, Ραντόι και Ρεγκεκαμπφ, που πίστεψαν σε μένα και έκριναν πως πρέπει να είμαι ο αρχηγός»

Τέλος, το μήνυμα που στέλνει στην Στεάουα και τον κόσμο της: «Ευχαριστώ όλους όσους συνεργάστηκα τα τελευταία χρόνια. Με βοήθησαν πολύ στην καριέρα μου και με έκαναν καλύτερο ποδοσφαιριστή. Οι πρώην συμπαίκτες μου να σέβονται ό ένας τον άλλο και να είναι οικογένεια όταν μπαίνουν στο γήπεδο. Ηταν τιμή για μένα να ξέρω πως ανήκω στην οικογένεια της Στεάουα και γι΄ αυτό μπορώ να πω πως θα υποστηρίζω τη Στεάουα μέχρι θανάτου!»

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown