Βαρέλα: «Μπορώ να παίξω με τον Άγιαξ»

Εμφανώς ανακουφισμένος μετά το θετικό φινάλε του σίριαλ γύρω από τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ, ο Φερνάντο Βαρέλα έκανε μια πρώτη κουβέντα στο PAOK TV

Σίγουρος για τον εαυτό του, χωρίς να χρησιμοποιεί μεγάλα λόγια ο νέος κεντρικός αμυντικός του ΠΑΟΚ αναφέρθηκε στην πίεση που έχει ν’ αντιμετωπίσει λόγω των προσδοκιών του κόσμου, στη χρονοβόρα διαδικασία μέχρι να υπογράψει στον Δικέφαλο, στα ματς με τον Άγιαξ και κατά πόσο είναι έτοιμος να βοηθήσει μετά τον τραυματισμό του, αλλά και για την ατμόσφαιρα στην Τούμπα.

Οι δηλώσεις του:

«Πρώτα απ' όλα είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Τις προηγούμενες δυο εβδομάδες υπήρχαν ορισμένα προβλήματα ανάμεσα στις δυο ομάδες. Φυσιολογικά θέματα που έπρεπε να τακτοποιηθούν ανάμεσα στον μάνατζερ μου, τον δικηγόρο μου και τον πρόεδρο της Στεάουα αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ».

«Μου αρέσει η πίεση γιατί έτσι είσαι αναγκασμένος να δουλεύεις πιο σκληρά και να γίνεσαι καλύτερος επαγγελματίας. Μου αρέσει λοιπόν να προπονούμαι υπό αυτές τις συνθήκες γιατί έτσι δίνω τον καλύτερο μου εαυτό.  Γνωρίζω ότι ο κόσμος περιμένει πολλά από μένα και ελπίζω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες τους και να τους κάνω χαρούμενους.

Ναι είχα έναν μυϊκό τραυματισμό και θα χρειαστώ 5-7 μέρες για να επανέλθω σε κανονικούς ρυθμούς. Αν ο προπονητής με χρειάζεται για το ματς με τον Αγιαξ θα χαρώ να βοηθήσω την ομάδα.

Εχει αποδειχθεί πολλές φορές στο ποδόσφαιρο ότι αν πιστεύεις στον εαυτό σου και στην ομάδα μπορείς να πετύχεις σπουδαία πράγματα και μπορείς να κερδίσεις τον οποιοδήποτε αντίπαλο. Το είδαμε και με την Πορτογαλία στο Euro. Κανείς δεν περίμενε να το κατακτήσουν. Παιχνίδι με το παιχνίδι όμως πάλεψαν ως ομάδα και τα κατάφεραν. Είναι σημαντικό να πιστεύεις στην ομάδα, να την βλέπεις σαν οικογένεια και είμαι αισιόδοξος για τους αγώνες με τον ΠΑΟΚ.

Ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη ομάδα την οποία την έχω παρακολουθήσει από το ίντερνετ και μέσα από το PAOK TV. Γνωρίζω πως η ατμόσφαιρα στο γήπεδο και οι οπαδοί είναι υπέροχοι. Γνωρίζω ότι ο κόσμος έχει υψηλές προσδοκίες και θα προσπαθήσω μέσα από κάθε παιχνίδι να γίνομαι καλύτερος. Στο μέλλον θα ήθελα να κάνω ένα ακόμη βήμα αλλά το μέλλον το αποφασίζει μόνο ο Θεός.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown