«Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητεί τον Κλάους, να κάνω ανάλογη πορεία»

Ο νεαρός επιθετικός του ΠΑΟΚ μίλησε στους εκπροσώπους των Μέσων και τοποθετήθηκε για όλους και για όλα όσα αφορούν τον «Δικέφαλο»

Στους ανθρώπους του Τύπου μίλησε ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Ευθύμης Κουλούρης και αναφέρθηκε στις εντυπώσεις του από την προετοιμασία, στους στόχους του, αλλά και στη δουλειά που γίνεται στις προπονήσεις, με σκοπό η ομάδα να παρουσιαστεί πανέτοιμη στα επίσημα παιχνίδια. Επιπλέον, τοποθετήθηκε και για το πόσο τον βοήθησε ο δανεισμός του στην Ανόρθωση.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ευθύμη Κουλούρη:

Για τις εντυπώσεις του από την προετοιμασία: «Κάναμε μια καλή προετοιμασία. Είμαι ευχαριστημένος γιατί νιώθω καλά. Αισθάνομαι ότι είμαι δυνατός και έτοιμος».

Για τον δανεισμό του στην Ανόρθωση:«Νομίζω ότι πήγα σε ομάδα που έκανε πρωταθλητισμό, με μεγάλη ιστορία. Με βοήθησε όλο το τιμ και οι συμπαίκτες μου που ήταν καλοί. Είμαστε πολύ πιο έτοιμοι. Άλλαξαν πολλά στον ΠΑΟΚ, είδα πολλά πράγματα διαφορετικά. Ήθελα να πάω δανεικός για να πάρω συμμετοχές. Πίστεψα στον εαυτό μου, άλλαξα πολλά και στον εαυτό μου και στο γήπεδο».

Οι στόχοι του για την προσεχή σεζόν:«Στόχος μου είναι να καθιερωθώ στον ΠΑΟΚ. Πάντα ήταν αυτός ο στόχος μου. Στόχος μου ήταν να κάλο καλή προετοιμασία για να βρω τα πατήματά μου. Θα πρέπει να δείξω τον καλύτερό μου εαυτό σε όσες συμμετοχές πάρω».

Για το αν θα είναι άπαντες έτοιμοι ενόψει των προκριματικών του ChampionsLeague: «Θα διορθώσουμε τα λάθη μας. Θα είμαστε έτοιμοι για το πρώτο ματς. Εκεί θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι».

Για το πώς βλέπει τη χρονιά που έρχεται:«Όπως είπα, στόχος μου είναι να καθιερωθώ στην ομάδα του ΠΑΟΚ και νομίζω ότι φέτος θα είναι από τις πιο σημαντικές χρονιές της καριέρας μου. Από εκεί και πέρα θέλω να βλέπω κάθε χρόνο ξεχωριστά».

Για την οργάνωση που υπάρχει:«Προσωπικά έχω πολύ καλό συναίσθημα. Είναι νωρίς για συμπεράσματα. Θα μπορέσουμε σιγά – σιγά να χτίσουμε αυτό που θέλει ο ΠΑΟΚ. Τα πράγματα είναι πολύ οργανωμένα φέτος. Όταν θα αρχίσουν τα προκριματικά και στη συνέχεια το πρωτάθλημα, πιστεύω ότι θα είμαστε αυτοί που πρέπει».

Για τα γκολ που δέχθηκε ο ΠΑΟΚ στο φιλικό με τη Στεάουα: «Νομίζω τα γκολ που δεχθήκαμε ήταν από δικά μας λάθη. Λάθη τακτικής. Δεν ήταν από οργανωμένες επιθέσεις των αντιπάλων. Είναι σημαντικό να δούμε τα λάθη  μας. Τα φιλικά είναι για να βγάζουμε τα συμπεράσματα που πρέπει. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τα επίσημα, τα προκριματικά για το Champions League».

Αν θα βλέπει τον μέλλον του στον ΠΑΟΚ, βαδίζοντας στα χνάρια του Αθανασιάδη, ακόμα και αν δεν είναι βασικός προς το παρόν: «Ο Κλάους έχει προσφέρει πολλά στην ομάδα. Η ζωή ποτέ δεν ξέρεις τι φέρνει. Δεν μπορώ να  πω ότι θα κάτσω εδώ ή ότι θα αντέξω ή ότι δεν θα αντέξω. Ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητεί τον Στέφανο και θα ήμουν ευτυχισμένος αν έκανα και εγώ ανάλογη πορεία».

Για τη φετινή ομάδα που χτίζεται σιγά – σιγά: «Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό. Βλέπω ότι είμαστε γεμάτοι σε όλες τις θέσεις. Ο καθένας δίνει το 100% και κανείς δεν είναι σίγουρος για την ενδεκάδα. Είναι πολύ σημαντικό αυτό το κομμάτι».

Για το ποια ομάδα θα προτιμούσε στον τρίτο προκριματικό του ChampionsLeague: «Θέλουμε να δούμε ποιος θα είναι ο αντίπαλός μας. Εννοείται ότι συζητάμε μεταξύ μας. Όλες οι ομάδες είναι πολύ μεγάλες. Μακάρι να περάσουμε στον επόμενο γύρο. Δεν έχουμε κάποια προτίμηση, απλά περιμένουμε τον αντίπαλο για να κάνουμε τα σχέδιά μας».

Για τον Βλάνταν Ίβιτς: «Είναι σημαντικό να υπάρχει άνθρωπος στην ομάδα που σε ξέρει καλά. Ο σεβασμός μου στον Ίβιτς δεν θα πάψει να υπάρχει ότι και αν γίνει. Με βοήθησε στο να γίνω επαγγελματίας. Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ και νομίζω δίκαια βρίσκεται εδώ που βρίσκεται. Η δουλειά που κάνουμε είναι πολύ καλή. Είναι ο ίδιος με την Κ20. Δουλεύουμε επαγγελματικά και τότε».

Για τα όσα έγιναν την περσινή χρονιά:«Δεν μπορώ να μιλήσω για την περσινή χρονιά γιατί δεν ήμουν εδώ. Συζητούσα με κάποιους συμπαίκτες μου, αλλά αν δεν είσαι μέσα δεν μπορείς να πεις κάτι. Χρειάζεται υπομονή και δουλειά ο ΠΑΟΚ για να φτάσει στο επίπεδο που θέλει και αξίζει να είναι. Θα έρθουν κάποια στιγμή αυτά που επιδιώκει η ομάδα».

Για το πόσο τον βοήθησε η θητεία του στην Ανόρθωση: «Για μένα είναι σημαντικό να πας δανεικός και να είσαι σε καλή ομάδα. Αν δεν έχεις τον χρόνο που επιθυμείς είναι καλό να φύγεις για λίγο, ώστε να βρεις τα πατήματά σου, τον εαυτό σου. Πρέπει να δεις κάποια πράγματα για να καταλάβεις τι σου προσφέρει ο ΠΑΟΚ. Είναι σημαντικό να πας δανεικός και να πάρεις τα παιχνίδια που θες, για να επιστρέψεις πιο έτοιμος. Τα επίσημα ματς με τις προπονήσεις δεν συγκρίνονται».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown