Κρέσπο: «Ήρθα για να παίζω βασικός στον ΠΑΟΚ»

Τις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου έκανε ο Χοσέ Άνχελ Κρέσπο. Τι είπε για τους στόχους του και τα όνειρά του.  

Ο Χοσέ Ανχελ Κρέσπο παραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης του ΠΑΟΚ. Τι είπε για τους στόχους του, τα όνειρά του και τις πρώτες εντυπώσεις του από τον Δικέφαλο.

Αναλυτικά όσα είπε:

Καλώς ήρθες στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Θα θέλαμε να μας κάνεις ένα πρώτο σχόλιο για την μεταγραφή σου

«Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα, είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και μπορώ να βοηθήσω την ομάδα με κάθε τρόπο».

Τόσο ο προπονητής, όσο και ο πρόεδρος τόνισαν πως η ομάδα ξεκινάει από την άμυνα και θέλουν ένα στόπερ που να ηγείται της κεντρικής γραμμής. Σε αγχώνουν αυτές οι απαιτήσεις;

«Όχι. Για μένα πάντα υπάρχει πίεση. Φυσικά και θέλω να παίζω βασικός, αλλά είναι προφανές, πώς όλοι οι συμπαίκτες μου θα θέλουν το ίδιο και θα παλεύουν για να είναι στην ενδεκάδα. Έτσι λοιπόν αυτή η πίεση είναι θετική καθώς σε οδηγεί να προπονείσαι κάθε μέρα σκληρά και να κερδίζεις τη θέση σου μέσω της προπόνησης».

Μετά την Πριμέρα Ντιβιζιόν, την Πρέμιερ Λιγκ έρχεσαι στην Ελλάδα. Τι περιμένεις να συναντήσεις στον ΠΑΟΚ και το ελληνικό πρωτάθλημα;

«Εύχομαι να πετύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους στόχους της ομάδας και να βοηθήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που μπορώ».

Η πρώτη επίσημη δοκιμασία είναι στις 26-27 Ιουλίου για τον τρίτο γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ. Θεωρείς πως θα είσαι έτοιμος, ή χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο;

«Όχι. Χρειάζομαι μία εβδομάδα προπόνησης και θα είμαι έτοιμος για να μπορέσω να αγωνιστώ και να δώσω το 100%».

Τι γνωρίζεις για την καινούργια σου ομάδα και τι ήταν αυτό που σου είπε ο πρόεδρος προκειμένου να σε πείσει να υπογράψεις

«Με έπεισε λέγοντάς μου τις προσδοκίες της ομάδας και το status που έχει, με την εμπιστοσύνη που μου έδειξε για να φέρει κάποια χρόνια εδώ. Επίσης μου μίλησε για την πόλη, για τους οπαδούς, για ότι είναι σχετικό με την ομάδα και μου είπε πως είναι μια μεγάλη ομάδα και μια μεγάλη ευκαιρία για μένα».

Κλείνοντας αυτή την συνέντευξη. Τι θα ήθελες να πεις στον κόσμο που σε καλωσορίζει στην ομάδα;

«Είμαι χαρούμενος για την μεταγραφή και ακόμα πιο χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και θέλω να ευχαριστήσω όλους τους οπαδούς της ομάδας για την αγάπη που μου δείχνουν συνεχώς».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown