Περέιρα: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι ξανά στον ΠΑΟΚ»

Ο Αργεντινός άσος μιλώντας δήλωσε χαρούμενος που είναι στην ομάδα, βάζοντας τέλος στα σενάρια νέου δανεισμού του.

Ο Φακούντο Περέιρα επέστρεψε για να μείνει στον ΠΑΟΚ. Ακολούθησε την ομάδα στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας στην Ολλανδία και μιλώντας  δήλωσε χαρούμενος που είναι στην ομάδα, βάζοντας τέλος στα σενάρια νέου δανεισμού του.

Αναλυτικά όσα είπε:

- Φακούντο, μετά από ένα χρόνο απουσίας, τι άλλαξε στην ομάδα;

 «Βρήκα μια ομάδα πιο οργανωμένη σε όλα τα επίπεδα και πολύ σοβαρή. Αυτό μπορώ να σας πω ως αλλαγή».

- Η προετοιμασία κύλησε όπως την περίμενες;

 «Για δυο εβδομάδες κάναμε καλή δουλειά και αυτό είναι σημαντικό αφού για να μπούμε καλά σε μια δύσκολη σεζόν, η αρχή είναι το πιο σημαντικό».

- Εσύ προσαρμόστηκες; Είσαι ευχαριστημένος από τη δουλειά που έκανες;

 «Σίγουρα κάναμε μια πολύ καλή προετοιμασία και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι έκανα ότι μπορούσα σε αυτές τις δυο πολύ σημαντικές εβδομάδες στην Ολλανδία και η ομάδα είχε καλή νοοτροπία».

- Σέντερ φορ, δεκάρι, πλάγια στην επίθεση; Που θέλεις να παίζεις;

 «Εγώ μπορώ να αγωνιστώ και στην περιοχή και στα πλάγια και αυτό είναι κάτι που θα αποφασίσει ο προπονητής αφού αυτός θα κρίνει καλύτερα».

- Φακούντο, γουστάρεις που είσαι εδώ; Νιώθεις πλέον καλά;

 «Νιώθω πολύ καλά που είμαι εδώ και νιώθω χαρούμενος που επέστρεψα και είμαι αφοσιωμένος στην ομάδα. Η σκέψη μου είναι στον ΠΑΟΚ και αυτό μπορώ να δηλώσω».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown