Μπίσεσβαρ: «Είμαι έτοιμος να βοηθήσω, μου αρέσει η Τούμπα!»

Ενθουσιασμένος εμφανίστηκε ο Ολλανδός άσος με την ατμόσφαιρα στο γήπεδο του ΠΑΟΚ, ενώ υπογράμμισε ότι το μυαλό όλων ήταν στον Άγιαξ

Το μυαλό όλων των παικτών του ΠΑΟΚ είναι στο πρώτο ματς με τον Άγιαξ, κάτι που αποτυπώθηκε και στις δηλώσεις του Ντιέγκο Μπίσεσβαρ, αλλά και του Γκάρι Ροντρίγκες.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντιέγκο Μπίσεσβαρ:

Αν είναι έτοιμος να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ:«Πιστεύω πως είμαι έτοιμος. Ήμασταν όλοι κουρασμένοι, είχαμε δύσκολη προετοιμασία. Είχαμε το μυαλό μας και στα παιχνίδια με τον Άγιαξ. Πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω».

Για τις εντυπώσεις του από το πρώτο παιχνίδι με την Τούμπα: «Είμαστε λίγο κουρασμένοι. Ήταν ωραίο που βρέθηκα σε αυτό το γήπεδο, μου αρέσει η Τούμπα. Ελπίζω να κάνουμε ένα καλό πρώτο παιχνίδι».

Για το αν περιμένει με μεγάλη ανυπομονησία τα ματς με τον Άγιαξ:«Καθώς η προϊστορία μου στην Ολλανδία είναι με τη Φέγενορντ όλη η οικογένειά μου, αλλά και οι φίλοι μου, είναι μαζί μας. Μας εύχονται καλή τύχη για τα παιχνίδια με τον Άγιαξ».

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Γκάρι Ροντρίγκες:

«Είναι δύο διαφορετικά παιχνίδια, προσπαθούμε να διορθώσουμε κάποια πράγματα και να βρεθούμε μεταξύ μας. Δουλεύουμε και είναι άλλη η χρησιμότητα του ενός παιχνιδιού και άλλη του άλλου».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown