Αρνεσεν: «Δε θέλω άλλες μ@λ@κίες, μάλλον δεν θα ξαναδουλέψω»

Ο πρώην αθλητικός διευθυντής του ΠΑΟΚ παραχώρησε συνέντευξη και αποκάλυψε με... αγοραία γλώσσα πως σκέφτεται να μην εργαστεί ξανά σε αυτό το πόστο.


Ο Φρανκ Αρνεσεν αποκάλυψε με... αγοραία γλώσσα ότι ο ΠΑΟΚ ήταν πιθανότατα η τελευταία ομάδα στην οποία εργάστηκε ως τεχνικός διευθυντής.
Μιλώντας στην εβδομαδιαία έκδοση της «Jyllands-Posten's» ο Δανός πρώην αθλητικός διευθυντής του ΠΑΟΚ τόνισε πως θα σκεφτεί καλά το τι θα πράξει στο άμεσο μέλλον.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Φρανκ Αρνεσεν: 
Για το μέλλον του και αν σκέφτεται να εργαστεί άμεσα σε κάποια ομάδα: «Δεν ξέρω, δεν ξέρω. Πριν από ένα χρόνο θα μπορούσα να επιστρέψω στη δουλειά, αλλά τώρα δεν ξέρω αν θέλω να ξαναμπώ στην ίδια διαδικασία. Μέχρι τώρα δεν ήξερα αν αυτό είναι καλό για μένα, αν μπορώ να ζήσω χωρίς να εργάζομαι, να έχω το ίδιο άγχος, αλλά μίλησα πολύ με τη σύζυγό μου, Κέιτ, και συνειδητοποίησα ότι τελικά μπορώ να το κάνω πρώτα απ’ όλα για μένα τον ίδιο. Δεν ψάχνω για δουλειά, πραγματικά τώρα είμαι πολύ καλά».
Για την αποχώρησή του από τον ΠΑΟΚ και τους λόγους που τον οδήγησαν στην έξοδο: «Θα μπορούσα να έχω μείνει, αλλά όχι. Δεν θα μπορούσα. Πολλοί παραμένουν μόνο και μόνο επειδή δεν θα μπορούσαν να κάνουν αλλιώς. Εγώ δεν είμαι συνηθισμένος σε τέτοιες καταστάσεις, αλλά εγώ, όχι με αυτές τις συνθήκες. Πάντα έλεγα ότι "οκ, εάν δεν με θες, πες το μου και θα φύγω". Όταν ήμουν νεότερος, με έπαιρνε πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να σκέφτομαι έτσι. Τώρα είμαι μεγαλύτερα. Τώρα δεν θέλω τέτοιες καταστάσεις, δε θέλω άλλες μ@λ@κίες».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown