Τσίμιροτ: «ΠΑΟΚ, η καλύτερη επιλογή για το μέλλον μου»

Εγκωμιαστικά σχόλια του Βόσνιου μέσου για τον Δικέφαλο κατά τη διάρκεια επίσκεψής του σε ποδοσφαιρική ακαδημία στην πατρίδα του.


Την ευκαιρία να επισκεφθεί τη γενέτειρά του, το Τρεμπινιέ της Βοσνίας, είχε ο Γκόικο Τσίμιροτ κατά τη διάρκεια των διακοπών του.
Κατά την παραμονή του εκεί, μάλιστα, επισκέφθηκε μία από τις προπονήσεις της ακαδημίας «FK Leotard», στην οποία έκανε και ο ίδιος τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα.
Συνομιλώντας με τους λιλιπούτειους ποδοσφαιριστές αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, και στον ΠΑΟΚ, τον οποίο χαρακτήρισε ως την καλύτερη επιλογή για το μέλλον του.
«Ο ΠΑΟΚ ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα και για το μέλλον μου στο ποδόσφαιρο, γιατί κάθε ποδοσφαιριστής πρέπει να προοδεύει. Είμαι πολύ χαρούμενος που το δικό μου γκολ, ψηφίστηκε ως το γκολ της χρονιάς στο ξεκίνημα μου στην Ευρώπη και θα προσπαθήσω να πετύχω κι άλλα τέτοια γκολ στη συνέχεια της καριέρας μου. Για να μπεις στην καρδιά του κόσμου, πρέπει να δίνεις το 100% σε κάθε παιχνίδι. Ο κόσμος θα σε επιβραβεύσει, όταν δει ότι θυσιάζεις τα πάντα για την ομάδα και ότι παίζεις με την καρδιά σου. Αυτός ο κόσμος σε σέβεται και πάντα σε στηρίζει, εφόσον το κάνεις αυτό», επισήμανε, ενώ όσον αφορά την προοπτική του Τσάμπιονς Λιγκ σχολίασε:
«Όταν έρθει εκείνη η στιγμή θα σκεφτούμε ποια είναι η σημασία αυτών των παιχνιδιών, τώρα ακόμη δεν το έχω στο μυαλό μου. Είμαι ικανοποιημένος με τις εμφανίσεις μου την περσινή σεζόν, αν και στο ξεκίνημα είχα μία ατυχία, όταν τραυματίστηκα, αλλά χάρη σε όλους όσους βρίσκονται στην ομάδα επέστρεψα και αγωνίστηκα στα υπόλοιπα παιχνίδια».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown