«Ο ΠΑΟΚ είναι μια τεράστια ευκαιρία μάθησης»

Ο Τέρι Αντώνης βρίσκεται με την αποστολή της εθνικής U23 της Αυστραλίας στην Ντόχα του Κατάρ, προκειμένου να λάβει μέρος στο προολυμπιακό τουρνουά που θα διεξαχθεί εκεί.
Ο νεαρός ομογενής του ΠΑΟΚ, μίλησε σε ιστοσελίδα της πατρίδας του για τις πρώτες του εμπειρίες στον Δικέφαλο και το ελληνικό πρωτάθλημα.
Αναλυτικά τα όσα ενδιαφέροντα είπε ο Τέρι Αντώνης.
Για την πρώτη του… γεύση από τον ΠΑΟΚ και την Ελλάδα:
«Είναι πολύ διαφορετικά σε σχέση με την Αυστραλία, είναι ένα διαφορετικό είδος ποδοσφαίρου και για εμένα που πήγα στον ΠΑΟΚ είναι μια τεράστια ευκαιρία μάθησης.
Ο ΠΑΟΚ είναι μια τεράστια ομάδα στην Ελλάδα, που είναι μεταξύ των δύο ή τριών κορυφαίων ομάδων της χώρας και οι παίκτες εδώ είναι πολύ ποιοτικοί».
Για την ατυχία με τον τραυματισμό του:
«Όταν πήγα στον ΠΑΟΚ είχα ένα μικρό πρόβλημα με τον αριστερό τετρακέφαλο μου, αλλά έχω προπονηθεί πολύ σκληρά και έχω παίξει μερικά παιχνίδια τώρα, έτσι τα πράγματα έχουν αρχίσει να κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση».
Για τον στόχο του για καθιέρωση στον ΠΑΟΚ:
«Είναι δύσκολο να πηγαίνεις στο εξωτερικό σε ένα κλαμπ όπως αυτό και δεν μπορείς να περιμένεις να μπεις αμέσως στην ενδεκάδα.
Είναι μια μάχη, αλλά θα πρέπει να συνεχίσω να προσπαθώ για να φτάσω στο σημείο όπου θέλω να είμαι. Οι περισσότεροι παίκτες του ΠΑΟΚ είναι διεθνείς, κάτι που το κάνει πιο δύσκολο.
Εγώ το βλέπω ως κάτι μακροπρόθεσμο. Για μένα είναι μια μακρά διαδικασία και το να βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ έχει να κάνει με το να προσθέτω κάποιες τελικές κινήσεις στον τρόπο παιχνιδιού μου.
Κάνω ότι μπορώ για να γίνομαι καλύτερος και με κάνει πιο… πεινασμένο για να το πετύχω. Κοιτάζω τον εαυτό μου και νοιώθω πιο καλά από ποτέ και δουλεύω πάνω στις φυσικές πλευρές του παιχνιδιού μου».
Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει προερχόμενος από την Αυστραλία σε μια νέα χώρα:
«Ο κόσμος λέει πολλά για αυτούς που αγωνίζονται στο εξωτερικό, αλλά όταν πηγαίνεις στο εξωτερικό και το βλέπεις τότε καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο είναι… Nα μιλάς διαφορετικές γλώσσες, να πηγαίνεις σε μια νέα πόλη, μια νέα ομάδα. Είναι δύσκολο αλλά πρέπει να το συνηθίσω.
Τα Ελληνικά μου γίνονται όλο και καλύτερα και έχοντας τον Kerem Bulut εδώ ( σ.σ. χρόνια φίλος του και πρώην συμπαίκτης του) είναι μεγάλη βοήθεια. Τα λέμε και απολαμβάνουμε χρόνο μαζί, όταν μπορούμε».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown